2011-02-12

Very slow

Under våran frånvaro här på bloggen så har vi lyckats ta oss från Finca tatin, Guatemala, ett härligt chillout ställe i djungeln, till Utila, Honduras. Det är även med sorg jag meddelar att våran svensk-kanadensiska trio har reducerats till en helsvensk duo. Men livet leker likväl!


Ivar försökte se ut som en garifuna


Glada miner på Playa Blanco

Kevin hittade några ankor som han lekte runt med ett tag

Spex på kayak


Rio Dulce

Ivar tänkte att han skulle se cool ut om han rökte i kayaken, så jag lät honom göra det


Pelikanjävlar


Här på Utila är livet inte så svårt, har anammat den karibiska livsstilen vilket för våran del har inneburit dykning och cuba libre. Ön har en mörkare sida också, jag har nämligen blivit halvt uppäten av sandflugor och en klåda som endast överträffas av Ivars dumhet hemsöker numera min kropp. Kan även tilläggas att mina ben är identiska med elefantmannens. Satsar på att botemedlet för detta är en flaska rom och en tub med kortisonsalva.

Puss
/Adam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar